Тема для флирта

Тема в разделе "Женский клуб", создана пользователем Anonymous, 18 мар 2011.

  1. Лена.
    Оффлайн

    Лена. Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    В прошлогодней польской транскрипции. Президента может и не слышно. Но все члены экипажа его поприветствовали.
  2. катя88
    Оффлайн

    катя88 Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    Леночка! Да вроде бы и я читала это.
  3. катя88
    Оффлайн

    катя88 Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    Романти-к! А ВАМ всё или смысл этого.Хотя я заранее знаю ,что ситуация хре...яНо им всё по клоено.Только поговорят и снова свои бабки делить будут.Сколько и кому причитается.Заметьте о солдатах поляки вообще не говорят.ТОлько об элите.
  4. катя88
    Оффлайн

    катя88 Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    ~xxx

    Użytkownik anonimowy
    ~xxx:
    ~xxx

    Użytkownik anonimowy
    O sytuacji w siłach powietrznych przed katastrofą smoleńską:

    "11 stycznia 2010 do B. Klicha złożył meldunek ppłk pil. Zbigniew Zawada, jeden z pierwszych polskich pilotów przeszkolonych w lataniu na samolocie F-16, Starszy Inspektor Bezpieczeństwa Lotów 31. Bazy Lotnictwa Taktycznego. Oto kilka całośćcytatów z jego pisma:

    Posiadając doświadczenie zarówno lotnicze, jak i dowódcze, a także z racji zajmowanego stanowiska w 31. BLotT, wielokrotnie wskazywałem na brak zachowania zdrowego rozsądku oraz warunków bezpieczeństwa w organizacji szkolenia na samolotach F-16 na lotnisku w Krzesinach. Brak powyższych doprowadzał kilkakrotnie do możliwych zaistniałych przesłanek do powstania wypadku lotniczego. Sprawy zawsze zostały zamiecione pod dywan na odpowiednich szczeblach na chwałę szkolenia na samolocie F-16. Wskazywanie na te błędy oraz domaganie się wyjaśnienia i opracowania jakichkolwiek procedur zapobiegających takim zdarzeniom, doprowadziło do tego, że zostałem wrogiem publicznym nr 1, który przeszkadza w szkoleniu na samolocie F-16. [...]

    W lutym ub.r. brak adekwatnych działań Pilota Operacyjnego Lotów w sytuacji pogarszającej się pogody doprowadził do lądowania na lotnisku przy warunkach atmosferycznych poniżej minimum pilota. Sytuacja analogiczna, jak podczas katastrofy samolotu CASA [!]. Pomimo mojego usilnego starania poprzez Starszego Inspektora Bezpieczeństwa Lotów 2. SLT, aby spotkać się z dowódcą Skrzydła w celu omówienia zaistniałej sytuacji i nadać temu oficjalny tok, usłyszałem publicznie o konieczności zachowania drogi służbowej. [...] Brak konkretnych działań ze strony dowódcy Skrzydła na tamto zdarzenie miał w mojej opinii zdecydowany wpływ na zdarzenie zaistniałe 6 stycznia br. Podczas lotów inauguracyjnych, przy braku dokładnej analizy pogody (podejście frontu ciepłego, spadek widzialności przy opadach śniegu i oblodzeniu) doprowadzono do sytuacji, w której załogi z braku paliwa (z powodu kilkakrotnych prób podejścia do lądowania przy widzialności poniżej minimum pilota) musiały lądować nie na lotnisku wyznaczonym jako zapasowe, ale na najbliższym, nieczynnym dla samolotów F-16. [...]

    Wielokrotnie zgłaszałem w rozmowie z dowódcą Bazy potrzebę opracowania odpowiedniej instrukcji dla osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją lotów, z konkretnymi obowiązkami i procedurami postępowania. Taka instrukcja istnieje w lotnictwie amerykańskim [...].

    Należy wspomnieć o rażącym lekceważeniu zasad przestrzegania wytycznych Szefa Szkolenia Sił Powietrznych, wydanych po katastrofie samolotu CASA w 2008, a dotyczących wyznaczania załóg do lotów specjalnych i operacyjnych ze względu na posiadane uprawnienia. Karygodne jest wręcz przykładowe zezwolenie przez wyższego przełożonego na start pilota z minimalnymi warunkami atmosferycznymi kategorii II przy rzeczywistych warunkach dla pilota kategorii I. Jest to przykład braku zdrowego rozsądku, wynikającego z usilnej chęci wykonania zadania oraz braku znajomości zasad zarządzania ryzykiem operacyjnym w lotnictwie.

    Szkolenie na samolotach F-16 [...] nie precyzuje według jakich konkretnych dokumentów powinno być realizowane, zostawiając zasadę: w przypadku konfliktu przepisu amerykańskiego z polskim należy stosować ten, który jest bardziej restrykcyjny [!?]. W pierwszym roku szkolenia obowiązywał telegram z Dowództwa Sił Powietrznych z wymienionymi dokumentami amerykańskimi, w kolejnych latach rozkazy do szkolenia opierały się na lakonicznych stwierdzeniach, żeby szkolenie prowadzić w oparciu o przepisy polskie oraz zgodnie z umową MTT [Mobile Training Team].

    [...] Każdy człowiek ma prawo do błędu, jednak nie można dopuszczać do sytuacji, w której zawodzi system mający czuwać nad właściwą i bezpieczną realizacją zadań. [...]

    Kiedy rozbije się pierwszy polski F-16 i ilu mieszkańców okolic bazy w Krzesinach zginie w katastrofie? Statystyka mówi, że katastrofa to tylko kwestia czasu. Bez zmian w kierownictwie MON i SP krótszego niż gdyby ministrami i dowódcami byli ludzie odpowiedzialni za swe czyny…

    Ilu ludzi zginie, nie wiem. Ale ich pogrzeby pewnie będą piękne. Z tym akurat polskie wojsko ciągle daje sobie radę."

    Chyba był "jasnowidzem"zwiń4 lut, 14:10 | ocena: 94% Liczba głosów:1894% 5% Zgłoś naruszenie
    Podziel się:
    Link
    http://wiadomosci.onet.pl/forum/ewa-bla ... zytaj.html
    odpowiedz oceń: -1 +1 Link do tego komentarza:
    Przejdź do komentarza
  5. катя88
    Оффлайн

    катя88 Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    Короче тут написанно ,что старший инспектор безопасности полётов подал рапорт Клиху (ВАМ всем известному ) на тему безопасности тренировочных полётов нв Ф-16 он был первым который научился летать на них.Речь о том ,что может разбиться Ф-16 и не только пилоты пострадают ,но и мирные жители .Правда государство их похоронит с почестями.Поляки это могут И у них с помпой получается.Нет инструкции безопасности как у американцев.CASA w 2008 были спущены документы по поводу катастрофы но они не ыполняются.Летчиков с 2 категорией минимума выпускают как с первой на тренировочные полёты.Короче это коментарий таких как мы на форуме к рапорту подполковника пилота Збигнева Завады. С цитатами с этого рапорта."""Надо же секреты у поляков всему миру известны.А погоды в Смоленске не знали.Вот как мы можем хранить военную тайну.БРАВО!
  6. AlexKHARTRON
    Оффлайн

    AlexKHARTRON Active Member

    Пол:
    Мужской
    Credit:
    $996,00
    Book Reviews:
    0
    Доброго ВСЕМ вечера! Тепла в доме и огня в сердцах [​IMG]
    Видно круто Зима в Смоленске накуролесила... Всех Прекрасных Ведьмочек , [​IMG] ,
    Это Вам [​IMG] , превратила в Снежных Королев... [​IMG]

    Вон даже невесту выбрать не могут... одичали... [​IMG]

    И Дианка :angel: , Богиня прекрасная, тоже не появляется... [​IMG]
  7. Дюдюка Барбидонская
    Оффлайн

    Дюдюка Барбидонская Active Member

    Credit:
    $9,00
    Book Reviews:
    0
  8. AlexKHARTRON
    Оффлайн

    AlexKHARTRON Active Member

    Пол:
    Мужской
    Credit:
    $996,00
    Book Reviews:
    0
    Здравствуй Милая Дюдюка ! [​IMG]
    Хорошего Тебе [​IMG] настроения!
  9. Чудище
    Оффлайн

    Чудище Новичок

    Credit:
    - $5,71
    Book Reviews:
    0
    Дианка вняла советам и пошла по рукам в реальную жизнь
  10. ZONDER
    Оффлайн

    ZONDER Новичок

    Credit:
    $0,25
    Book Reviews:
    0
    Засрали тему! Закрывайте! :crazy: :crazy: :crazy:
  11. AlexKHARTRON
    Оффлайн

    AlexKHARTRON Active Member

    Пол:
    Мужской
    Credit:
    $996,00
    Book Reviews:
    0
    Хорошенькой рукой она подперла щеку и подняла хорошенькие глаза [​IMG]к облаку, похожему на кошачью голову.[​IMG]

    Пьеро начал читать стишки с таким завываньем, будто он сидел на дне глубокого колодца:
    Мальвина бежала в чужие края,
    Мальвина пропала, невеста моя...
    Рыдаю, не знаю – куда мне деваться...
    Не лучше ли с кукольной жизнью расстаться?
    (с)
  12. Неверная
    Оффлайн

    Неверная Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    Штож ты без нас делать будешь? :crazy:
  13. ZONDER
    Оффлайн

    ZONDER Новичок

    Credit:
    $0,25
    Book Reviews:
    0
    Хохол! Угомонись ты уже с этими фотами (хоть и красиво)! Движняка хотца! :hi:
  14. ZONDER
    Оффлайн

    ZONDER Новичок

    Credit:
    $0,25
    Book Reviews:
    0
    О, прива! Будешь ты??? Если "да", то № мобилы в личку! :wub:
  15. Неверная
    Оффлайн

    Неверная Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    ZONDER, твою напористость да в мирное русло :crazy:
  16. AlexKHARTRON
    Оффлайн

    AlexKHARTRON Active Member

    Пол:
    Мужской
    Credit:
    $996,00
    Book Reviews:
    0
    [​IMG]

    Так двигайся куда нить... А то вон Матрёша уже задумывается о каком то Спиртмане...
  17. AlexKHARTRON
    Оффлайн

    AlexKHARTRON Active Member

    Пол:
    Мужской
    Credit:
    $996,00
    Book Reviews:
    0
    [​IMG][​IMG]
  18. Дюдюка Барбидонская
    Оффлайн

    Дюдюка Барбидонская Active Member

    Credit:
    $9,00
    Book Reviews:
    0
    :rofl: ну меняя Зондера на Спиртмена Матрёна собственна меняет шило на мыло))чем ей Зондер не спиртмен скажите?))
  19. Неверная
    Оффлайн

    Неверная Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    :rofl:
  20. AlexKHARTRON
    Оффлайн

    AlexKHARTRON Active Member

    Пол:
    Мужской
    Credit:
    $996,00
    Book Reviews:
    0
    Ой чую я, шо не так прост Зондер, как тут наливают... [​IMG].
    Он же знает, что "Хорошим Девочкам нравятся только плохие мальчики"(с)
  21. ZONDER
    Оффлайн

    ZONDER Новичок

    Credit:
    $0,25
    Book Reviews:
    0
    Узкое у тебя "мирное русло"? Если "да" то скорее бы заполучить № мобилы пока Матреша с тапком не пришла! :crazy:
  22. shegy
    Оффлайн

    shegy Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    А может так заходить надо было, и пусть РП держит улыбку...
    http://www.youtube.com/watch?v=gS0xZCgI ... re=related
  23. shegy
    Оффлайн

    shegy Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    Международная организация гражданской авиации (ИКАО) рассматривает внедрение системы управления безопасностью полетов (СУБП) у всех участников отрасли воздушного транспорта как важнейшую меру, направленную на глобальное повышение уровня безопасности авиаперевозок. AEX.ru

    Обязательным условием внедрения СУБП является наличие полноценной Государственной программы безопасности полетов (ГПБП). Однако существующая ГПБП РФ не удовлетворяет стандартам ИКАО, планы по ее развитию не реализованы. В воздушном законодательстве РФ нет определений «безопасности полетов», «риска» и других ключевых понятий.

    На конференции «Безопасность авиатранспортного комплекса», которая состоится 20 февраля, на этих и других вопросах подробно остановится Валерий Шаров, заместитель директора департамента предотвращения авиационных происшествий группы компаний «Волга-Днепр». Его выступление станет одним из ключевых в сессии, посвященной внедрению СУБП в практику работы авиапредприятий.

    Ознакомиться с программой конференции, посмотреть список участников, а также зарегистрироваться можно на сайте http://www.events.ato.ru
    Конференцию организует компания АТО Events при участии Ассоциации эксплуатантов воздушного транспорта РФ.

    http://www.aex.ru/news/2012/2/6/92458/
  24. hodok
    Оффлайн

    hodok Новичок

    Credit:
    $0,00
    Book Reviews:
    0
    Не по Сеньке шапка.
    Слишком много чести для поломника.
  25. матрёшка
    Оффлайн

    матрёшка Active Member

    Credit:
    $797,00
    Book Reviews:
    0
    ZONDER, тебя воспитывать - только тапки портить.

Поделиться этой страницей